Final och sista sovmorgonen

Charlotte och Sverige gick som väntat till final i Eurovision. Nu väntar jag bara tills jag får veta hennes startnummer, för det lär bli det enda jag kommer att se på lördag förutom rösträkningen i slutet. Orkar inte genomlida en helkväll igen, för vissa låtar är verkligen inte bra, de är fruktansvärda nästan, enlig mig då.
Nu blir det snart sängen, mina ögonlock blir allt tyngre och imorgon är det min sista sovmorgon på två dagar. Jag jobbar nämligen helg den här veckan, 8-22 både lördag och söndag med rast mellan 14 och 16, suck. En lång och tröttsam helg med andra ord. Sedan har jag tagit på mig ett kvällspass på måndagkväll också vilket jag ångrar nu men det är bara bita ihop och köra. Men det känns tungt med 30 timmars arbete på tre dagar...dock desto skönare när det är avklarat :)

Som sagt, sängen väntar på mig, nybäddat och allt. De nätterna sover jag som bäst!
Jag saknar tvillingarna något enormt nu, de växer ju så snabbt de små sötnosarna! Men om en vecka är jag hos dem, Ebba och Klara <3 Fasters älsklingar :)
Med dessa bilder på dem avslutar jag den här dagen, den här torsdagen. Hoppas ni alla haft en underbar dag med sol och värme! Vi hörs i morgon hoppas jag <3

Puss och godnatt, sov så sött!




Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha nej, skor kan man inte få nog av ;) skor får alltid plats!

2008-05-23 @ 07:57:19
URL: http://tgif.bloggse
Postat av: Dress Like a Princess

Naaw så söt

2008-05-23 @ 08:24:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Oh ja, utan skor är man inget :P

2008-05-23 @ 11:14:26
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0