Honeys, I'm home

Åh vad skönt det var att börja 30 minuter tidigare i dag och sluta 30 minuter tidigare. Det gör mycket att sluta 21.30 istället för 22.00 Tur är också att jag har ganska nära till jobbet och med bil kommer jag hem på max 10 minuter, om inte snabbare, så jag klagar inte på avståndet :) Nu har jag gjort ett 12 timmarspass, nu har jag ett kvar, morgondagens pass. Men tänkte börja 8.30 i alla fall, så en lite längre sovmorgon i alla fall. Det som är bra är att jag kan flexa på 30 minuter som jag vill på jobbet, det uppskattar jag.
Känner mig trött redan i kroppen så det är kämpigt att ha 18 timmar totalt kvar tills jag får lite ledigt, semester för mig :)
Men nog om mina arbetstider.

Såg för en stund sedan Charlottes nummer i Eurovision och det var väl lika som förut, hon skötte sig bra. Men jag måste säga, varför har de andra skrivit upp Ukraina som en stark motståndare? Jag tyckte verkligen inte låten var bra. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0