Utekväll

Så trevligt att broder kom hem på en snabbvisit! Pappa och jag låg och solade när han kom. Vi hörde ingenting! Och mamma var och köpte blommor.
Men vi pratade i massor, så skönt! Kollade på bilen han köpt. Det är en gammal citroen som de ska ha som sommarbil först och främst. Han och Kristina och köpt sommarhus i Katrineholm så de kommer vara där mycket i sommar i stället för Stockholm. Bra för småttingarna också :)

Sen åkte jag och tränade. Det var ett 75 minuters pass ocu jäklar vad tufft det var! Men så skönt att få en genomkörare på kroppen! Nu sitter jag bara här och kollar alla olika bloggar och så. Ska åka och köpa lite godis med pappsen nu. Senare ikväll ska jag till Therese och sedan ska vi ut och sätta oss på någon av uteställena i den här stan. Det finns inte många, men de har goda drinkar i alla fall :)

Vad ska ni göra ikväll?

Puss!/Märta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0