Typiskt

Jävla skit. Jag hatar att ha dåligt samvete. Jag vill inte känna såhär, fan! Finns inget mer jag önskar än att han kommer hit, men jag måste ta alla jobb jag får. Jag vill kunna leva lite när jag flyttar till Stockholm också, och jag måste dessutom betala av ett av lånen ganska så på en gång efter att jag börjat skolan, fy!
Det vore så härligt, men när de ringer om jobb så kan jag inte säga nej just nu, tyvärr. Jag som tjatat om att jag vill detta så länge och nu när det ska hända ringer jobbet....så lägligt som alltid. Och jag kan verkligen inte säga nej till jobb, oavsett vad :(
Men snart så, det kommer finnas någon lucka någonstans.

Nu ska jag fortsätta titta på Vänner, hehe.
Hoppas ni alla andra haft en bra lördag, och en varmare dag än vad jag haft! Här har det varit som mest 5 grader! Burr! Det har snöat här kan jag tala om, dock inget som fastnat. Men ja, det har snöat på den 17 maj, härligt, not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0