Tillbaka till framtiden

Sitter nu med lappisen i tv-rummet uppe och pappa sitter och tittar på Tillbaka till framtidenkanal 5 och gapskrattar. Min pappa är underbar ibland! I rummet bredvid sitter mamma och pratar i telefon som vanligt, och just nu håller hon på och pratar om mig med någon?! Hjälp!

Just nu rockar Michael J Fox loss med gitarren och pappa skrattar och skrattar. Själv känner jag mig en aningens tråkig. Vet inte vad det är faktiskt. Vill bara flytta härifrån nu, flytta till Stockholm- till allt underbart som finns där, och det är inte så lite :)
Ska i alla fall ringa till Diablo studio i morgon. En tatueringsstudio i Stockholm som Marcus tipsade om. Jag hoppas att de inte har sån lång väntetid, i så fall kanske jag har tur och kan fixa en tid till nästa Stockholmsbesök nu i maj! Skulle vara roligt!

Nu til något helt annat! Jag har faktiskt varit duktig och bränt Ebba och Klarabilder till en cd-skiva. Broder och Kristina ville ha bilderna jag tog på sötisarna på namnfesten. Alla andra bilder de hade fått var suddiga och dåliga. Men jag fick faktiskt några fina bilder på de underbara i de vackra klänningarna :) Så imorgon ska jag posta brevet så de får skivan!

Så här såg Ebba och Klara ut på deras stora dag:
image87image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0