Tatuering Kiss Kiss Kiss

God morgon!
Dåligt med bloggande nu när jag är i Stockholm! Men i torsdags så tatuerade jag mig, är såååå nöjd! Kommer en mobilbild snart, ska lägga upp en sådan :) Så får ni se min nyaste.
Igår var det ju de stora dagen, KISS! Jag kan sammanfatta det med ett ord- UNDERBART! Paul Stanley var verkligen i form och Gene Simmos lika läskig som vanligt...
Jag kommer senare att berätta mer i detalj om alltihopa, så håll ut :) Kommer bilder dessutom!!

Ska lägga upp en bild på tatueringen nu och sen ska jag äta frukost. Får se vad jag ska hitta på här i sommrvädret i Stockholm idag :)



Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

aaa måste varit mäktigt attt se dom!

2008-06-01 @ 09:39:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0