Tata

Nu har jag i princip packat klart. Har gått igenom min lista i huvudet ett flertal gånger nu och banne mig om jag glömt något alltså! Det viktigaste är i alla fall packat- biljetterna till mig och tjejerna!
I morgon 8.20 åker jag till Stockholm, kommer bli great! Längtar jättemycket! Så därför måste jag nu lägga mig. Jag ska kliva upp 6.15 eller 6.30 imorgon, uscha, vet inte hur det ska gå, men behöver tiden för jag är, och kan nästa garantera detta, världens segaste människa på morgonen, eller jämt egentligen, men framförallt på morgonen.

Blir lite dåligt med bloggande nu dessa dagar, men ska hinna med åtminstone ett inlägg om dagen så ni vet vad jag sysslar med :)
Ha det så bra allihopa, sov så gott, dröm så sött!

                                           Tata Hudiksvall ,Hey Stockholm och södermalm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0