Tärningar vid 21.00

Nu är jag hemma! Har hunnit få i mig någonting att äta och tvättat av mig sminket plus bortstat tänderna. Sköönt! Jag känner att jag snart ramlar ihop här framför lappisen så det blir sängen snart. Är så fruktansvärt trött nu, 12 timmarspass tal kål på mig alltså!

Ikväll vid 21- tiden ville inte Kristina titta på TV längre, gissa vad hon ville?! Jo hon ville kasta tärningar och se vem som får minst slag och yatzy. Yey! Precis vad jag vill göra vid 21-tiden på kvällen! Jag höll, och nu är jag allvarlig, på att ramla ihop vid köksbordet. Blev så himla trött! Ni kan ju tänka er skrammelljudet av tärningarna i burken och sen när de rullar ut över bordet....

Men nu är denna arbetsdag över! Underbart! Nu har jag helgen ledig. Perfekt att vara ledig denna helg när det ska bli så fint väder. Ibland har jag tur.

I morgon uppdaterar jag er om mina köp i Sundsvall igår, för som sagt, jag är alldeles för trött nu. Sängen lockar så nu ska jag sova.
Natti nat!!
Puss!/ Märta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0