Stressad

Nu ska jag cykla ner på stan, är supertrött men jag har nu bestämt mig för att köpa jeansjackan, kommer nog ångra mig om jag inte gör det.
Det är i alla fall fint och skönt ute så det motiverar mig att röra på mig litegrann :)
Känner mig lite stressad, måste också kopiera ett papper som jag ska skicka in i dag, är ett papper till min frisörskola. Sen ska jag på träning kl 17. Tänkte gå på Aerobicspasset i dag, äntligen! Det blir ju sista gången dessutom för mig i dag eftersom jag om en vecka är i Stcokholm då det är sista gången.

Nej nu ska jag sätta på mig skinnpajen och cykla ner!



Kommentarer
Postat av: elin

Disa Briem :)

2008-05-22 @ 16:20:42
URL: http://vissla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0