Städning- done!

Nu har jag äntligen tagit tag i det jobbiga- att städa. Jag har dammsugit mitt rum, dammtorkat och tagt bort alla kläder som låg huller om buller. Känner mig riktigt nöjd nu så jag har belönat mig själv med en twisterglass, kaffe och så sitter jag och tittar på det allra första avsnittet av Miami Ink. Gött!

Det har varit ett underbart väder i dag, men vod 16 drog det ihop sig, blev mulet och sen småregnade det lite. Nu har det tack och lov upphört men det är fortfarande mulet. Hörde pappa säga att det "bara" ska bli 11 grader varmt i morgon.  Nu har man blivit bortskämd med så otroligt varmt och vackert väder så när det ska bli 11 grader känner jag bara- vinter. Okej, kanske inte vinter men ni känner kanske lika?
Men jag ska inte klaga, är bra att det blir lite kallare, så kanske det finns kvar lite värme i sommar.
Dessutom gör det inget om det inte är så fint väder imorgon, jag ska ändå jobba.

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0