Solero smoothie

Jag följde med mamma och pappa och handlade. Passade på att köpa mat till helgens jobb så jag har lunchmat. Men det jag ska komma till är att jag också köpte en glass som jag skulle äta till kaffet. Jag älskar ju Soleroglassen, den med exoticsmak, men den har de tagit bort i år tyvärr, men det fanns en annan smak nu. Solero smoothie med smak av jordgubb och banan, en konstigt blanding. Antingen smakar det illa eller så smakar det fantastiskt gott, och glassen var som det sistnämnda- helt underbart god! Inuti var det bananglass med jordgubbsmönster och sen var det jordgubssöverdrag över det, isglassaktikt, YUMMO! Det var den godaste glass jag ätit på länge, vilken njutning, hihi.
Tänkte dela med mig av min upplevelse till er och rekommendera att ni ska prova den nästa gång ni ska köpa glass.


Kommentarer
Postat av: Therese

Den glassen är absolut den godaste jag ätit någonsin! Jag är helt såld och kommer att leva på den i sommar.

2008-05-23 @ 21:49:36
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0