SOLD OUT och sockerkaka

Jaha, jag är lite småsur måste jag erkänna. Den där tunikan som jag sa att jag skulle åka ner och kika efter, jo jag hittade den men det fanns såklart inga storlekar som passade mig, det fann endast 40, 42 och 46 kvar, BUHU! Jag vill verkligen ha den där skönheten för endast 98 kronor! Jag kom hem och tänkte att de kanske har den på H&Ms hemsida, men nej, den är "SOLD OUT" som det stod, dubbelfan! Hoppas nu på att vi ska åka till Sundsvall eller nåt :P

Nu håller jag på att baka en sockerkaka, jag har precis ställt in den i ugnen så om ungefär 30 minuter hoppas jag att den är fin och smarrig. Nu under tiden den är i ugnen ska jag gå upp och damma mitt rum, eller mina fönsterbräden, skitdammigt!!!
Känner mig rätt effektiv i dag faktiskt. Hinner med rätt mycket innan jag ska på jobbet om två timmar.
Dessutom kikar solen fram! Wie, men dock är det svinkallt, det blåser rakt igenom en när man är ute, burr!

Puss!/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0