Skvallerbesatt som jag är

Sitter bara inne  idag. Kommer mig inte för någonting. Jag borde egentligen rensa ut lite kläder ur min garderob, helst skärp också, har alldeles för många skärp, men ändå så fortsätter jag köpa nya. Jag är helt galen i skärp, jag tycker mer om skärp än vad jag tycker om skor.
Har pratat lite i telefon, med Disa, behövde få lite råd. Väntar nu på att telefonen ska ringa, men ringer nog snart själv.

Var inne på perezhilton och fick syn på dessa bilder på Jennifer Aniston och John Mayer. Eftersom jag tycker om Jennifer Aniston då jag nästintill är besatt av Vänner blir jag glad av att se att hon hittat någon som hon kan dejta. Jag måste ju erkänna att jag läser perezhilton och pinkis flera gånger om dagen just för att jag älskar kändisskavller, hiih, Sådär, nu har jag sagt det också. Men det är nog ingen större chock för er som känner mig.

image85image86

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0