Sexsnack, svartvinbärsdryck och jeans

Tjo!
Nu är jag hemma igen och har ätit god mat. Pasta med tonfiskröra.
Jag har varit ner på stan med mamma för att avboka mitt möte med Nordeabanken eftersom pappa och jag ska till handelsbanken imorgon. Sen mötte jag Linn som stod vid Guldsmeden och väntade. Mycket trevligt att träffas igen! Har saknat allt sexsnack haha!

Jag fick min underbara mascara av henne. Bad henne köpa en nu när hon var i Stockholm eftersom jag glömde. Den är från The Body Shop och heter Super volume mascara. Jag menar det verkligen, den är grym! Man får superlånga och fina fransar, separerar perfekt så den rekommenderar jag varmt.
Vi gick hem till henne, hon bor ju numera i stan. Bye bye Norge! Lovely för min del! Jättefin lägenhet. Högt i tak och ljust med stora fönster! Skulle gärna vilja bo där kan jag säga.  Vi hade det trevligt, drack svartvinbärsdryck och åt muffins och delikatobollar-yummo! Sen lade vi oss på sängen och kom in på vårt vanliga snack, men ska inte berätta alla detaljer om vad som sades hehe. Måste också inflika att hennes hund, Isa, är bland de sötaste hundar jag sett!!! Sen passar hon ju också väldigt bra in i familjen. Isa är nämligen ett pervo!

Innan jag skulle hem sprang jag in på JC här i stan. Linn hade ett par underbara mörkblå jeans på sig- med hög midja! Ohmy liksom. Jag gick in och hittade ett par av dom, i min storlek! De satt perfekt så jag kunde inte hålla mig. Jag köpte dom som ni kanske uppfattade. Jag kan inte få nog av jeans med hög midja!

Här kommer en bild på mina nyinköpta perfekta jeans, dock är de mörkare. Fick ta en bild utan blixt för annars blev det jättekonstigt. Samt en bild på mitt akvarium som blev så fint med de nya växterna. Nu ska bara några fler fiskar köpas.

Puss!

image106image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0