Sexreview

God morgon!
Hoppas ni alla sovit gott, det har nämligen jag. Somnade direkt när jag lade mig igår. Otroligt skönt att vara ledig i dag, behöver det. Dock är det ju inte det roligaste vädret ute. Det regnade när jag vaknade, det har blivit lite ljusare men det regnar fortfarande. Vet inte vad jag ska göra i dag, finns inte så mycket att göra när det regnar. Tror jag mest ska vara inne och rensa lite i mina ägodelar, behövs. Får passa på att göra sånt tråkigt men nödvändigt när det är sånt här väder ute.

Läste Perez på morgonsidan. Sex and the cityfilmen hade premiär i London i måndags. Lägger ut det jag läste på bloggen. Ska tillägga att jag tror filmen kommer att vara great! Skit i vad just denna kritiker har sagt.

The new Sex & The City film premiered in London on Monday night and...

The movie is getting mixed reviews. Not good!

The well-respected Times only gave the pic 2 out of 5 stars!


Here are some highlights of what their critic has to say:

- There may be a problem with a film when a narrator constantly tells you the meaning of what you have just seen, gift-wrapping each scene with a moral.

- There may be a problem with stretching Sex and the City into a two hour and twenty minute film - it can feel like a never ending dinner party: however pleasant the courses, after a while you can hardly eat another one.


It should be noted, however, that the reviewer was a guy.

We're assuming he wasn't gay!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0