Scary man

Hemma igen. Har nu suttit och letat efter lägenheter, det är mitt nya jobb just nu känns det som. Var mycket trevligt att åka iväg en sväng med mamma och pappa och fika. Nu när solen skiner dessutom och det har slutat blåsa, yey! Nu är det nästan varmt.
Sitter bara här nu och söker på massa Kissvideor, och nu har jag kommit fram till en sak, eller jag har ju vetat det länge men nu ska jag erkänna det. Jag tycker Gene Simmons är scary! Inte lika mycket som Michael Jackson såklart, han klarar jag inte av- mardrömmar! Fy fasen, jag är dörädd för honom! Usch. Men åter till Gene Simmons, han r scary. Hans tunga, röst och ögon, hjälp! Men fasen så underbart att se honom på riktigt, vilken upplevelse! Jag kommer är faktiskt riktigt nervös inför konserten, det är så stort liksom. Jag blev ju alldeles knäpp när Ida, Maria och jag såg Mötley Crüe- Nikki Sixx för ett år sedan så jag kan ju bara tänka mig hur jag kommer bli nu....

Men ahhh, kommer bli underbart. Harry B James ska ha efterfest sen också, kommer bli en kanonkväll, det känner jag på mig. Men den stora frågan är: WHAT TO WEAR?!
Snälla, ge mig förslag!

Lägger nu upp en video med favoritbruden nummer ett: Lita Ford, jag älskar henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0