Salt sill

Jag sitter nu och tittar på Vänner- älska! Ross är som sagt sagt så många tidigare min älskling ;) Satt precis och tittade på mitt favoritavsnitt, när han solduschar HAHA! Jag har dessutom letat lägenheter- som alltid. Hittade nu två rum, med egen ingån, dusch och kokvrå, skitbra! Den ena ligger i Sumpan, inte så långt från Solna och skolan, perfa! Hoppas att jag får den :)

Jag har varit en duktig dotter och har kört till Hemköp för att handla. Nu slipper mammsen och pappsen det i alla fall. Nu vet jag vad dom gör när jag jobbar också. Jo de äter salt sill! De äter det jämt när jag jobbar. Det berättade mamma när hon var hemma på lunch i dag. Och så skrattafe hon sitt elakaste skratt. Då började jag tänka, fan vad de måste äta det ofta med tanke på att jag jobbar rätt så mycket och framförallt lär de äta det typ varje dag snart eftersom jag fått tokmycket jobb. Jaja, bra att de har någon sysselsättning eller något sånt...

Usch, känner nu att jag absolut inte vill jobba. Såhär blir det varje gång då jag har kvällspass. Det är så segt. Först är man ledig så länge och sen kl 16 ska man till jobbet. Men jag ska nog köpa med mig en latte på vägen i alla fall. Tror inte jag orkar göra en hemma på in kaffemaskin. Latheten har slagit till.

Vad gör ni?

Puss!/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0