Saknad av huvudstaden och de kära

Jag saknar Stockholm och alla jag håller kär där nere! Vill bara flytta ner nu nu nu! Det är inte många månader kvar och räknar jag veckor till augusti låter det ännu mindre men ändå, det lockar så mycket just nu. Det är ju så underbart där nere på sommaren. Sen så hade jag den bästa sommaren någonsin förra året då det spenderades mycket tid där.
Men, Hudiksvall är en underbar sommastad också, så är det faktiskt. Dock ska jag jobba som in i sjuttsingen men ändå, jag hinner nog njuta ganska mycket ändå. Sen är ju faktiskt mina tjejer hemma i sommar, kommer bli super.

Men, jag älskar er alla nere i Stockholm <3 Snart kan vi ses hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: Emelie

å gud vad jag gillar era hårfärger! :D så himla härliga

2008-05-22 @ 00:41:41
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Ida

we love u too baby <3 saknar dig massa

2008-05-22 @ 00:55:48
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0