Rosenrasande

Godmorgon och hej!
Igår var en sån jobbig dag för mig, hade inte ens tankar till att blogga.
Men i dag är en ny dag med nya tag.

Jag kan först sumera gårdagen. Jobbade 8-14 sen åkte jag hem och tog det lugnt. Tränade på kvällen, behövdes för igår var jag riktigt rasande. Jag ska inte gå in på detaljer här på bloggen, dessutom tror jag inte det är så roligt för er att läsa. Men jag hade ett låååååååååååååååååååååååååångt snack sent på kvällen, så nog kommer det hända saker, det tror jag.

Jag ska även i dag jobba, men då kvällspass. Tycker mer om dom, fast det är såklart olika. Det är ju skönt att ha jobbat klart när klockan slår 14 också. Men jag är ju ingen morgonmänniska, så att kliva upp vid 7 på morgonen är tufft. I dag börjar jag 16 och slutar 22 och likaså på torsdag. Jag har fått så mycket jobb just nu! Det är helt sjukt! Igår plingade telefonen nonstop!  Den plingade till och med i morse. Och det är på samma ställe, hos Kristina såklart :)

Synd bara att jag ska jobba ikväll på min favorittisdag. Det är ju så mycket götta på TV. Ugly Betty och Desperate Housewifes! Men som tur är tittar Kristina på det också, men det blir inte samma sak. Jag vill ju stta hemma, krypa ner i soffan och njuta av de där timmarna, hih.

Nej nu ska jag äta lite frukost.
Vad ska ni göra i dag?

Puss!/Märta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0