Rast

Hejsan!
Nu är jag hemma på rast. Blir en kort rast idag, börjar 15.30 igen så att jag kan sluta 21.30 ikväll istället så jag får lite fritid hemma, dessutom måste jag se hur det går för Charlotte i Eurovision :)
Körde ner på stan direkt när jag sltade kl 14 för att köpa lite morsdagprylar. Nu har jag köpt Oliva handkräm och en fotpeeling till mammsen. Sen får hon tårta imorgon och sen får hon välja mellan en rosbuske eller en clematisblomma när vi åker till en handelsträdgård nästa gång, blomman och tårtan delar pappa och jag på. Hoppas hon blir glad :)
Vad ska ni ge er mamma?

Nu måste jag rusa ner och äta fajitas innan det är dags för jobb och tvättid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0