Pulsen var hög!

Tjo!
Vilken stressig kväll jag fick! Blev tvungen att åka till jobbet och hämta en ordinaries nyckel till på torsdag när jag ska jobba. Sen springa ut till bilen och köra för fort för att jag skulle hinna till medel/pulspasset som började kl 19. Och yes! Fan vad skönt att gå på ett konditionspass igen! Vill inte säga när det var sist men lääääääänge sedan på grund av min hemska förkylning som hållit i sig i evigheter men som nu börjar släppa, eller rättare sagt mina bihålor håller på att släppa helt- underbart! Min puls var hög kan jag säga!

Kommer garanterat somna gott ikväll eftersom jag nu känner hur trött jag håller på att bli, men skönt trött när jag verkligen har tagit i på passet. Just nu tittar jag på parlamentet! Claes Malmberg är så rolig! Sen ska jag ringa Disa, bara mamma nu slutar prata i telefon! Hon sitter i timmar och pratar med sin tvillingsyster, suck.

Nej nu ska jag rikta min koncentration på tv:n igen.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0