Produkterna för i dag

Så var jag hemma igen! Vilket underbart väder! Varmt och skönt, älskar den här årstiden! Jag var ju som sagt hos Mia, hon blev superglad över att jag kommit in på skolan! Hon är så bra! Luggen blev fin igen också så nu känner jag mig fin i håret igen, för ett tag. Fick även två produkter med mig hem.

Den ena är en produkt från Goldwell, en moisture definition, det vill säga ett serum för hårtopparna så de blir mjuka och fina igen! Den binder ihop topparna och ger dem en fin lyster! Jag som har torrt hår, ungefär 2 cm på ena sidan av effekterna är strålande glad! Den är perfekt! Nu kommer även en ny serie av den, med 50 ml istället för 30 ml.

Som alla andra vill jag ha volym i håret. Mitt hår är alldels rakt och platt- med andra ord riktigt tråkigt. Björn Axens Volumaster fungerar, men inte orkar jag använda den varje gång jag tvättat håret. Goldwell har en superbra produkt som heter Double Boost, den lyfter håret vid hårbotten, men jag är ändå inte riktgit nöjd. Den kan ibland bli lite klibbig och stel så därför provar jag nu en mirakelprodukt! Maria Nilas salvattenspray! Spraya det intill hårbotten i fuktigt hår och föna det med fingrarna eller så sprayar du det i torrt hår och fönar det med fingrarna och vips du får värsta lyftet! Denna produkt påminner om Volumaster, sådan volym får du! Så nu är den min absoluta favoritprodukt som jag kommer att använda dagligen.

Här är dagens kläder:
Tights med drakkedjor längst ner
Topp/linne
Jeansjacka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0