Perfect match?

Jag har försökt dölja min besatthet av Nikki Sixx här i bloggen och jag tror jag har lyckats. Min besatthet av Ross i Vänner har istället kommit fram. Men jag har varit (läskigt)- hehe besatt av Nikki Sixx i flera år. Och för snart ett år sedan, den 5 juni var min lyckodag. Då fick jag se den fulländade mannen och resten av Mötley Crüe <3
Det jag ska komma till är ju att han skilde sig från din Donnaponna för 1 ½ år sedan kanske det var men nu har han ju en ny kärlek- Kat Von D.  Såg precis en ny bild på dem och ja, det är ju en rätt stor åldersskillnad där, Nikki fyller ju 50! år i december och det här tar emot att säga men jag tror åldern har kommit ikapp honom. Jag tycker inte att han ser sådär läskigt bra ut länge. Kanske är det för att Kat är så mycket yngre, men nja, jag tror tyvärr att han börjar se ut som en 50-åring om inte äldre. Dock erkänner jag att de matchar varandra, perfect match?!

Usch, det gör ont att erkänna detta, hehe. Nikki är min stora kärlek ;)

                                                                          Nikki i dag med Kat Von D


Nikki , jag mår illa av hur vacker han är. den där brösttaueringen, hotness!



Kommentarer
Postat av: pepsi

Jag tycker att det är lite dumt att hon har tatuerat sej i ansiktet :P

Men dom passar verkligen ihop!

2008-05-27 @ 14:11:42
URL: http://ppepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0