Pengar och mitt favoritplagg- bra dag!

Hejsan!
Vet ni vart jag kom ifrån nu- jo banken! Jag har fixat ett lån på ja, väääääääääääldigt mycket pengar till min frisörskola, Svenska frisörskolan. Känns otroligt skönt att det är ordnat nu, kan knappt tro att det är sant! Nu ska jag bara betala in 15 000 kronor till skolan på måndag så är allting klart! Sen överför jag resten av pengarna i juni. Tänker inte säga hur mycket dock. Några hemligheter får man ha för sig själv :)

Jag har inte tagit några kort på vad jag köpte i Sundsvall än. Jag jobbade 8-14 och nu ska jag snart tillbaka till jobbet. Börjar 16 igen och jobbar till 22! Huhu, men behöver ALLA pengar jag kan få eftersom jag kommer att bli en fattig tjej i höst...men lätt värt det. Min stora dröm kommer gå i uppfyllelse! Happy!!!!

Men en helt annan sak. Vilket väder vi har fått!!! Det har varit 24 grader varmt i skuggan här, nu är det bara 22 grader! Sommarväder och det är helt underbart! Jag hade jeans på mig i dag när Kristina och jag var ute och solade vid hamnen och jag kan säga att det var ett misstag! Fy satan vad varmt! Så nu ska jag byta om till mitt favoritplagg- tights!

Nej nu lär jag byta om och fixa ihop lite grejer. Ska åka och handla till Kristina och sen back to work! Jag ska göra en skink och ostpaj till henne. Ska till och med göra en egen botten!!! Senast fuskade jag och köpte en färdig botten men nu ska jag knåda och baka ihop en själv!

Vi hörs när jag slutat ikväll!
Vad har ni gjort i dag och vad ska ni göra ikväll?

Puss!/Märta









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0