Pappa och jag

Nu har pappa och jag kommit hem från träningen! Det är bra att vi brukar gå på samma pass på onsdagar för då får han iväg mig när jag blir lat och hellre vill ligga i soffan och slöa. Han får tjata ett bra tag på mig, tur att han inte ger upp. Nu är passet gjort i alla fall, superksönt som vanligt! Dock har jag så ont i mitt högra ben, vid knävecket. Hua, var svårt att ta ut alla rörelser och springa. Fy tusan, har haft det såhär i tre dagar nu, hoppas snart att det blir bättre för det gör ont av att bara gå.

Nu ska jag fortsätta titta på Grey's Anatomy. Ni får gärna säga vad ni tycker om jeansjackan jag lagt undan. Vet fortfarande inte om jag ska köpa den i morgon!


                                                         Pappa och jag. Ni ser ju vart jag fått mitt utseende i från? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0