Nya skor-ja tack, helst nu!

Hejsan!
Det är ju mitt på dagen så det är väl lite försent att säga god morgon. Vädret här i Hudiksvall i dag pendlar. Det småregnade imorse som sedan övergick i solsken som förvandlades till mulet som nu förvandlats till soldis. 13 grader varmt ute, men det blåser lite.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på i dag, det är så jag fördriver mina dagar nu. Tar dom bara som de kommer. Kanske att jag träffar Linn senare i dag, hon ska höra av sig. Rätt skönt att inte veta vad man ska göra faktiskt. Men på torsdag är det Sundsvall och sen börjar jag jobba kl 16. Sen jobbar jag hela dagen på fredag så jag ska därför passa på att njuta av mina sista lediga dagar.

Jag är så sugen på att köpa ett par nya skor, men det finns ju för många olika! Jag vill ha ett par med kilklack, för det har jag inte, men sen vill jag ha pumps eller liknande också.
Disa har hittat ett par supersnygga kilklackar från Wedins och jag hittade ett par supersnygga pumps från asos samt en übersnygg skinnjacka som jag bara måste ha!!!!!!! Men den kostar 1300 kronor dock, buhu. Men korta skinnjackor är det snyggaste jag vet!

Här från ni se vad jag hittade när jag tittade runt lite

image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0