Nu kommer vi lukta exotiska frukter

Hej igen!
Nu har jag kommit hem från Aerobicspasset, nyduschad är jag också. Tänk vad fräsch man känner sig efter en dusch efter ett träningspass! Det är helt otroligt, jag känner mig nästan som en ny Märta.
Vad kul att min statistik går uppåt och uppåt! Jag hoppas att ni alla nya läsare tycker att min blogg är intressant och fortsätter läsa den, då blir jag väldigt glad :)

I förmiddags när jag var och handlade på Ica fick jag syn på Ldb:s limited edition sommarserie. Måste köpa en bodylotion imorgon! På Ica är det billigare än på Åhléns dessutom :) I år doftar serien fruktigt, exotiska frukter, mumsigt som tusan! Serien består ju av Shower gel, Body lotion och Deo men jag kommer bara köpa body lotion tror jag, men det slutar säkert med att jag köper alla tre tillslut.

Nu kom min farbror hit, Calle-Ivve så nu är det bäst att jag stannar här uppe med lappisen och gömmer mig. Han är helt galen faktiskt! Men det finns vissa likheter oss emellan måste jag motvilligt erkänna...



Kommentarer
Postat av: Ida

ooh i hudik har vi duschcreamen, den är massa niiice:D luktar smaskigt! hihi

2008-05-22 @ 22:30:20
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0