Nu är det snart dags

Nu är det snart bara 1 dag kvar tills jag är i Stockholm! Kommer bli så underbart! Jag kan knappt vänta tills fredag. Kan inte förstå att vi ska se Kiss då. Den kvällen kommer att bli oförglömlig, känner på mig att det kommer bli en toppenkväll både vad gäller väder och händelser :) Jag får dela fredagkvällen med dem som betyder jättemycket för mig, jag kan verkligen skatta mig lycklig! Ge mig fredag nu tack! Dock är jag supernervös, jag vet inte varför men det är liksom Kiss, aaah!
Dessutom är det bara 1 dag kvar snart till min tatueringstid hos Tomaz på Diablo Sthlm, ännu en underbar sak. Längtar jättemycket! Ska bli spännande att se hur han fått ihop min idé från skrivna ord till ett motiv. Sist men inte minst får jag ju träffa min älsklingar Ebba och Klara <3 Love you! Min bror, lovely! Han är helt underbar, verkligen.

Det återstår bara packning imorgon, det värsta jag vet, men måste verkligen ta tag i det tidigt, får inte spara det till kvällen denna gång- Går inte så påminn mig om att jag ska ha packat färdigt innan kl 18 imorgon så är ni söta :)

Nu ska jag snart hoppa i säng, ska sova ut riktigt, så jag verkligen är utvilad imorgon så jag blir effektiv . Hoppas ni alla har haft en toppentisdag!
Sov så gott, dröm sött, natti natt!

Puss/Märta


Kommentarer
Postat av: Michelle

God morgon ;)

2008-05-28 @ 07:56:35
URL: http://shelliie.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hade faan också velat se dom :) Flera av mina polare och sen min pojkvän ska dit,liiite avis är man allt ;)

2008-05-28 @ 08:57:45
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh så spännande tjejen! det är så underbart när man har många roliga saker framför sig =)

ser fram emot bilder sen =)

2008-05-28 @ 09:10:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Linda

Nja skippar de och går på karnevalen här istället på dan,ska ändå in mot stan på kvällen så kanske kan dra förbi de där stället,vart ligger de då? :P

2008-05-28 @ 10:43:37
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0