Natti natt

Nu är det gjort. Jag pratar om akvariumet. Nu är det finare än någonsin där i! Alldeles klart och de nya växterna gjorde mycket alltså! De passar perfekt däri! Så fint, måste vara mysigt att vara fisk och få simma bland dom, hihi.
Kommer upp en bild imorgon på hur det ser ut.

Resten av kvällen har jag pratat i telefon. Spenderar gärna mina kvällar så, supertrevligt! Prata med mina vänner som betyder så otroligt mycket <3
Dock börjar jag bli hungrig nu, typiskt! Och jag vill inte gå ner för att äta något heller så jag hoppas att jag somnar fort nu. Imorgon ska jag göra en god frukost. Tänkte ta mig tid och göra en riktig hotellfrukost. Frukosten är ju det viktigaste målet på dagen...

Nej nu är det sängen som gäller.
Sov så gott allihopa! Dröm sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0