Mitt köp

Nu har jag målat mina naglar i silvermetallicfärgen från Nouba. Tänkte att ni skulle få se resultatet :) Färgen blir lite ljusare med blixten än vad de är på riktigt dock. Lägger också ut en bild på jeansjackan, jag är nöjd! Känns bra att jag bestämde mig för att köpa den. Jag som trånat efter en jeansjacka så länge..

Nu ska jag gå och göra mig en smörgås med ost och skinka och titta på uttagningen till Eurovision song contest! Måste se Charlotte Perrellis nummer. Sen vet jag inte vad jag ska göra, eller se. Sen är min mamma så snäll och syr upp mina nya jeans, de var lite för långa i benen så hon lägger upp den 3 eller 4 cm, då blir de perfekta. Stort tack till mammsen <3

Vad gör ni ikväll?



Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

snygg färg!



vi hade med distansförhållande i 1 år i början, fast då är det nog lättare på ett sätt, när man inte vant sig vid nåt annat =).

hur långt har ni mellan er?

min F ska bo i örebro ett halvår och göra exjobb!

2008-05-22 @ 21:28:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag vill också ha en såndär jeansjacka! Du har gjort ett klipp, Hjärtat.



Förresten, tack för sällskapet på träningen idag!

2008-05-22 @ 22:03:57
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh vilken kanonfin jacka. Jag behöver också en jeansjacka! Vart är den köpt?

2008-05-22 @ 22:58:13
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0