Min måndag

Hemma igen. Måste lägga mig nu i princip. Imorgon ska jag kliva upp 6.30 för jag jobbar förmiddagspass imorgon. Vi ska då ut på en utflykt, upp till Högliden där afasin för Kristina har något. Puh, vi kommer att gå långt imorgon, eller jag kommer att gå långt. Funderar på att ta färdtjänst hem åtminstone, för det är en bra bit, och en lång lång uppförbacke upp till toppen så att säga. Får hoppas att det är fint väder!

I dag var jag på förmiddagen ner på stan och köpte klänningen/tunikan vad man nu vill kalla den. Jag har tagit kort på den men orkar nu inte ladda in dom på lappisen, men gör det i morgon så ni får se. Har sedan en annan outfit som jag funderar på att ha på Kiss. Tänkte att ni kanske kunde tipsa mig vad jag ska ha på mig? Jag lägger upp allt imorgon :)
Sprang också in till frissan, Mia på Red Head och fixade en tid för putsning av lugg. Kan tyckas att jag borde kunna klippa min lugg och så själv när jag ska bli frisörska, men om sanningen ska fram så är det inte lika roligt att klippa mig själv, så därför går jag till Mia! Jag rekommenderar alla som bor i Hudiksvall att gå till henne, på Red Head, tills jag själv är färdigutbildad det vill säga ;)

Nej nu ska jag kolla min mail och sen hoppa ner i sängen. Men kommer bli svårt att somnna, eftersom jag blivit en sådan nattuggla! Dumma vanor jag lagt mig till med.

Hoppas ni alla därute har haft en underbar måndag :)
Sov så gott, dröm sött!

Natti natt! Puss/Märta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0