Mike Tyson är kittlig

Nu är mina 30 arbetstimmar på 3 dagar gjorda och fy tusan vad skönt det känns! Knäppte på kanal 5 och High Chaparall och MIke Tyson. Gud, den mannen är konstig! Men ett sådant roligt program, jag sitter här och skrattar! Fredrik och Filip är så underhållande! Mike Tyson är dessutom kittlig, han började fnittra som mig haha. Han vill bara att de ska gå hela tiden "I think you should leave now"
Ja nu blir det nog sängen för mig. Jag är tröttare än tröttast, herregud alltså. Min kropp strejkar snart så det sa bli en lång natts sömn för mig nu. Ska bli gött!

Hoppas alla ni andra sötnosar har haft en underbar dag!
Puss!/Märta


Kommentarer
Postat av: Michelle

God morgon :)

2008-05-27 @ 07:59:04
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0