Måndag förmiddag

God morgon!
Hoppas ni alla har sovit gott, för det har jag. Sov ända till 10.45 i dag! Förstår inte hur trött jag kan vara! Men behövs, mycket jobb för mig en vecka framåt nu.
I dag skiner solen och det är alldeles vindstilla, 13 grader på termometern dessutom! Nu kommer värmen tillbaka! är det inte underbart? :)
Jag ska ner på stan snart, ska köpa den där klänningen från Gina tricot som hänger på rean! Den är så billig nu så jag köper den och provar hemma så får jag se vad jag ska göra med den!
Ska ta en promenad ner till stan, ska bli skönt med frisk luft! Borde åka och träna i dag också men känner inte för det faktiskt, tror jag hellre tar en promenad i dag.

Nej nu ska jag tvätta håret och sen göra mig i ordning. Vad ska ni göra i dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0