Ljuvligt väder denna lördag

God morgon!
I dag tog jag en riktigt lång sovmorgon igen. Jag förtsår inte hur jag kan vara så trött, men det var skönt i alla fall.
Har ätit en god frukost och bara suttit och pratat med mamma och pappa. En riktigt bra start på denna lördag!
Vädret här ute är kanon! 15 grader varmt och strålande solsken! Jag ska skynda mig ut nu och sätta mig i solen! Ska ta med ipoden och en bok. Ska variera musiklyssnande med läsning. Har tagit ett avbrott i boken Asyl och nu måste jag återuppta läsningen, den är ju så bra! Men jag har haft ett par hektiska veckor så jag har inte hunnit läsa något och när det  funnits lite tid har jag varit för trött.

Nej nu ska jag gå ut och sätta mig på vår altan. Det blir så himla varmt och skönt där! Vindstilla är det där också, men det ser inte ut att blåsa så mycket i dag, underbart!
Som sagt, nu ska jag gå ut. Ska bara spraya håret med Goldwells Colorglow iq. Skyddar håret och färgen mot solen, perfekt. Så jag tipsar er alla att köpa den! Den finns i tre eller fyra olika sorter: för färgat hår som går mot rött och koppar, sen för brunt och svart, olika blonda nyanser och så för naturligt hår. Kan ha missat något men ni förstår, den är bra :) 189 kronor kostar den.

Ha det så bra i det här ljuvliga vädret!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0