Lillfjärden- Hudiksvalls Central Park

Jag jobbar som ni vet dubbelpass i dag också, i finvädret. Jag beslutade att Kristina och jag skulle ut och gå en sväng, en liten utflykt så att säga. Jag packade ner kaffe, cappuccino- till mig och kakor åt Kristina och så gick vi mot Lillfjärden, där det verkligen är fint, och hela sträckan att gå är 2,5 km, en mini Central park fast med vatten i mitten :P Hihi. Vi satte oss vid en bänk med ett bord och så fikade vi i solen och njöt. Det är massor med fåglar där också, usch och blä, men vi gick längre bort, från dem. Men när vi satt oss kom 4 större fåglar och simmade och dem blev vår underhållning. De 4 stannade vid oss och dök ner med huvudena så deras rumpor stack upp mot skyn och det var en lustig syn och Kristina skrattade så hon nästan kiknade. Jag har det inte så hemskt på jobbet måste jag säga. Tänk att få spendera förmiddagspasset i solen, det är inte fy och skam! Helt underbart! Och dofterna, gud det doftar ljuvligt ute! Vi var ute i mer än 2 timmar, helt perfekt och Kristina njöt till fullo också.

Här kommer lite bilder på vägen till Lillfjärden och bilder från lillfjärden. Bilderna är tagna med mobilen så de är inte i den bästa upplösningen. Nu ska jag bege mig tillbaka för mitt sista pass för i dag. Vad gör ni?
Puss!/Märta








Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. ja men det e ju sant.. fasiiken.. kul att va med.. usch!

2008-05-25 @ 17:39:45
URL: http://shelliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder! Ser ut som ni har haft lika fint väder som vi har haft det. :)

Vet inte om jag sagt det förr, men jag gillar verkligen din bloggdesign. Riktigt fin! Har du gjort den själv? Hoppas haft en trevlig helg. :)

2008-05-25 @ 21:10:33
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0