Karneval

God morgon!
Har precis ätit en god frukost, men vill knappt sätta foten utanför dörren. Det blåser som sjutton och det är bara 4,5 grader varmt, dessutom flyger det nu snö i luften! Pyttelite men visst är det snö, fy!
Jag tycker faktiskt synd om treorna från gymnasiet som ska ha sin karneval i dag! Tänk att stå på ett lastbilsflak i dag med klänning! Burr!
Tänker tillbaka till förra året då det var vår tur att ha karneval. Jag och Linn var golddiggers och Sofia vår Sugardaddy och jag och Linn hade korta klänningar, skulle aldrig klara av det i år. Stackare alltså.

I dag ska jag ner på stan och fika med Therese, det var evigheter sedan! Kan inte minnas när vi sist gick till Jambo och fikade, det ska bli trevligt! Vi ska ses 12.30 så jag ska snart fixa till mig, jag  har inte ens kammat håret än.

Vad ska ni göra denna lördag?
Puss!/Märta


                                   Såhär snygga var Linn, Sofia och jag förra året hehe. Vår klass hade USA-tema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0