Känns lite galet

Det känns lite galet, men jag har bokat en ny tatueringstid! I Stockholm, ahh!
Den 29 maj ska jag tatuera mig hos Tomas på Diablo. Spännande spännande! Har hört att han är duktig, och jag har sett massor av fina tatueringar på hemsidan, dessutom är det han som gjort Marcus fina tatuering på bröstet. Det är Marcus som tipsat mig.

Lite snabbt kanske med tanke på att jag gjorde min första för inte ens två veckor sedan, men jag vill verkligen göra det motiv jag tänkt, och det är bäst att göra det nu, i höst kommer jag varken ha tid eller råd. Tror det kommer bli toppen faktiskt :D Har höga förväntningar nu!

Nu ska jag gå ner och fika med mamma och pappa.

image91

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0