Jobbet nästa!

Ska nu snart göra mig iordning och packa det jag ska ta med mig till jobbet. Suck, blev så trött. Segt att jobba nu!
Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb i alla fall.
Tänkte dela med mig av några bilder från i lördags då jag och hjärtat Thererse var ute och drack drinkar och cider och bara pratade. Sen lägger jag ut en bild på min tatuering. Dock har jag tagit den bilden med mobilen så den är lite otydlig. Dessutom ser blommorna förvränga ut, men ni får se det färdiga resultatet i alla fall :)

Ha det så bra så hörs vi ikväll efter jobbet!

Therese

Kommentarer
Postat av: johanna

shit vad god driken såg ut att vara. vad är det i den?

puss

2008-05-13 @ 19:24:04
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: johanna

du får fråga henne vad hon hade i. jag älskar fruktdrinkar och vill ha så många tips och recept som möjligt :P

hur är det annars då med dig? :*

2008-05-13 @ 23:06:07
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0