Jaktbekymmer på jackor

Jag har letat efter den perfekta jeansjacka i evigheter. Sedan trodde jag att jag hittat den och jag vann budgivningen på tradera, endast 53 kronor. Lyckligt till tusen väntade jag tills den skulle dimpa ner i min brevlåda. Till min lycka gjrode den det i fredags, MEN, till längden var den perfekt, lagomt kort och nu again till men, armarna var så stora, och jag överdriver inte, jag kunde få plats med mina ben  i armarna och då har inte jag de smalaste benen ska jag tala om! Den såg fruktansvärd ut på, ni kan ju tänka er....

Nu är jag alltså tillbaka på ruta ett igen, utan jeansjacka. Jag har en kort, men den är det korta ärmar på, jag älskar den, men jag vill ju även ha en med långa ärmar så jag kanvariera mellan den och skinnjackan tills att det är dags för min älskling: satinjackan- två jackor i en. På den ena sidan är det leopard/tiger mönster och på den andra enkelt svart. Jackan är helt underbar och är köpt på Monki i somras. Dock såg jag en jeansjacka på Vero Moda, och där är jag aldrig inne vanligtvis men Therese och jag gick dit i lördags faktiskt och jag fick syn på en jeansjacka med ljus fin slitning. Det är ingen vintage Levi's men ändå, den såg ganska perfekt ut :) Och jag är nu less på att leta efter den perfekta Levi's jeansjackan.
Jag ska förmodligen ner  på stan i morgon, för jag har nämligen sett det mest underbaraste silvriga/metallicnagellacket från Nouba! Jag älskar silvernagellack. Kanske  jag ska gå in och prova jackan på samma gång?!

Vad har ni för jackor på er i vår/sommar?

Som jag sagt skulle det komma in en bild på klänningen/tunikan jag köpte igår, men den vill inte lägga in bilderna från min gamla kamera på min lappis så jag får ta stationära imorgon så då kommer en bild upp!

                                          Min älsklingsjacka <3 Vänder jag den ut och in blir den istället lovely black!
                                (ignorera min galna blick, var den enda hyggliga bild jag har på jackan på min lappis än)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0