Jag är med i Vänner

God morgon!
Nu har jag klivit upp ovanligt tidigt när jag är ledig! Skönt faktiskt. Hade varit lite roligare om jag hade fått se solen när jag vinklade upp persiennerna men den lyser med sin frånvaro, bummer!
Har drömt något väldigt roligt men märkligt i natt. Jag var med i Vänner, och då fanns de på riktigt, karaktärerna. Jag ringde till Ross som sa att han var ensam fast jag såg att Rachel var där, jag kunde se in i hans lägenhet från Monicas. Jag och Monica var i hennes lägenhet. Jag minns inte så mycket mer än det, men det var i alla fall en lustig dröm.
- Längesedan jag drömde något "speciellt"

I dag ska jag göra:
*Äta frukost
*Lägga in klänningen/tunikan
*Gå ner på stan och köpa silvernagellacket och prova jeansjackan
*Träna Medel 75 minuter med Anna och Pernilla

Vad ska ni göra i dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0