Ingen sol, ändrad tid och kortare rast

God morgon!

Vakande pigg och glad i dag, tills jag drog upp persiennerna. Ingen sol, tråkigt! Då blir det inget solande för mig och Linn i dag. Men ska höra med henne sen om vi ska hitta på något. Dessutom ringde pappa och sa att vi inte ska till banken i dag, de ändrade tid tills på fredag. Suck! Typiskt när jag jobbar, så nu får jag bara 1 timmes rast. Eftersom vi ska till banken till kl 15 och jag har rast mellan 14-16. Men det är bara att ta den tiden, vi måste ju fixa allt nu till min frisörskola. 

Har nu ätit en god frukost och ska titta på ett Vänneravsnitt tänkte jag. Tröttnar aldrig :)
Vad ska ni göra i dag?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0