Hej och hå

Hej och hå. Nu har jag haft en lugn kväll med lite Ahlgrens bilar och för att känna mig lite nyttigare gjorde jag även en fruktsallad på päron, äpple, vindruvor och banan, mycket mumsigt. Tittade på Magnus Ugglas "Var fan är mitt band""- såklart och "Berg flyttar in". Förstår inte att hon vågade raka av sig sitt hår, väldigt modigt! Hon passade dessutom i det med! Jag skulle aldrig kunna göra det, gud alltså! Min mardröm är att tappa allt hår, fy tusan!
Nu blir det sängen för mig, tråkigt men sant. Jag ska ju som jag sagt tidigare jobba hela helgen, 8-22 med rast mellan 14 och 16, suck. Blir lite dåligt med uppdateringar i morgon förmodligen, men jag ska försöka på rasten :)

Hoppas ni andra har en trevlig fredagkväll och helg!
Puss!/Märta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0