Härligt väder och en pigg Märta

God morgon!
Tänk att det redan är onsdag, dagarna bara rusar iväg! Inatt har jag sovit riktigt gott, känner mig väldigt utvilad just nu, tror det är första gången på flera månader. Tycker att jag konstant känt mig trött innan.
Vad härligt det är att varje morgon vakna till fågelkvitter och en sol som skiner, man kan inte bli på bättre humör! vad bortskämd man blir med sånt här väder,  tänk om man jämt kunde klä på sig såhär lite kläder som man behöver nu!

I dag står packning på schemat, massor av packning. Denna gång ska ja även försöka tänka ut vad jag ska ha varje dag så att jag inte packar ner halva garderoben som jag oftast gör, väskan blir ju för full. Jag måste även besöka arbetsförmedlingen. Skrev in mig där för ett år sedan, innan jag tog studenten men sen fick jag ju jobb så jag har inte behövt vara inskriven, men då fick jag ju höra av min frisör att arbetsförmedlingen kunde bidra med pengar till min frisörutbildning...men det har de ju såklart slutat med. De kunde bara bidra och betala min utbildning om jag skulle bli svetsare, och det var ju verkligen likt frisör eller vad säger ni? :)

Nu ska jag äta frukost och sen tvätta håret, ska fixa volym med salt vattensprayen jag köpte, verkligen en mirakelspray :)

Kommentarer
Postat av: Linda

I ormige :) den håller alltid på i 2 dagar så tänkte ta en sväng på fredag :)

Jaha okej,då kanske man tittar förbi där då :D

2008-05-28 @ 11:00:35
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: johanna

saltvatten sprayen använder jag typ dagligen. älskar den! helt underbar.. men håret blir ganska så risigt efter ett tag. tacka för att det finns hårinpackningar :P

2008-05-28 @ 13:21:15
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0