God morgon till strålande sol

God morgon!
Nu har jag precis ätit en god frukost. I dag vaknade jag till strålande sol! Gud vad vädret kan svänga! Igår lade jag mig till snöblask och så vaknar man till strålande sol med torra gator. Dock blåser det fortfarande som sjutton och är bara 9 grader varmt. Men jag ska inte klaga, solen är framme i alla fall, det viktigaste. Då känns allt så mycket bättre, lättare.

I dag ska mamma, pappa och jag åka ut och fika någonstans, det ska bli mysigt. Då känner man att våren är här och sommaren nalkas! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känns onstigt att säga det här, men mitt rum är städat så ingenting behöver göras där, men kanske att jag ska rensa i min garderob? Har massor av kläder och skärp framför allt som bör sättas ut på tradera. Kanske att jag ska ta tag i det på förmiddagen.

Vad ska ni göra i dag?
Nu ska jag i alla fall gå och borsta tänderna.

Puss!/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0