Gene Simmons is my father!!!!

Back from work.
Passet gick bra, tröttsamt bara när man absolut inte har något att göra.  MEN, Ugly Betty, det var det bästa avsnitt jag sett! Amanda, hon är så j**** rolig! Gissa vem som är hennes pappa?! Jo, the man som jag och mina tjejer ska se om 17 dagar!!! Gene Simmons!!! Gud, avsnittet var så roligt! Jag satt och gapskrattade när Gene var med och han och Amanda räckte ut tungorna! Och bilden där hon gör samma min som honom och sen sätter ihop hennes ena ansiktshalva med hans, hoho!
Roligt var det! Såg ni det?

Nu ska jag se på Desperate Housewifes som pappa spelade in åt mig, Kristina ville se på House så jag fick inte se desperate hos henne.

Hoppas ni haft en bra dag och kväll!
Puss!/Märta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0