Fy sjuttsingen vad roligt!

Jag säger det igen, men jag har sagt det de senaste fredagarna också. Jag är helt galen i Magnus Uggla. Hans serie "Var fan är mitt band" är så jäkla roligt alltså. Jag skrattar verkligen konstant under 30 minuter. Magnus Uggla gör sådana roliga miner, och allt han säger låter så kul. Underhållande som sjuttsingen! Han är den nya Johan Glans för mig. Okej, nu kanske jag överdrev, men han är hilarious i alla fall!

Nu ska jag se avsnitt två av andra säsongen av Miami Ink, jag har laddat ner hela säsong två :) Me likey! Skulle gärna låta Chris eller Ami tatuera mig...

Ja, det är såhär jag spenderar mina fredagkvällar numera- framför TV:n och datorn. Jag har blivit lite tråkig faktiskt. Måste allt bli ändring på det, blir bra när alla mina tjejer är hemma igen!

Jag får önska er en fortsatt trevlig fredagskväll. Nu ska jag titta på några avsnitt av Miami Ink, sen blir det sängen.
Sov så gott och dröm så sött.
Natti natt!

image95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0