Ett litet sött linne

Pappa skulle ner på stan och kika på jeans så jag följde med honom ner en sväng. Jag gick och strosade litegrann och tittade i affärerna och såklart ser jag någonting jag gillar. Var inne på JC, brukar vanligtvis inte vara en butik jag köper något ifrån om det inte handlar om jeans. Men nu hittade jag det här söta linnet! är från deras märke Crocker, sitter hur skönt som helst, som bomull mot huden. Den är vit med blåa rutor, den finns även i blått. Tror jag ska ner på stan igen nu och köpa den. Vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: kim Von J

fin design!



Ha en trevlig helg :)

Kram Kim

2008-05-23 @ 16:40:28
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0