Ett bra tips

God morgon, eller god förmiddag!
Jag har varit seg på förmiddagen. Har bland annat skrivit på två papper om mitt lån, aaaah! Blev genast nervös, det är sååååååååå mycket pengar! Men jag har väldigt snälla föräldrar som tar lånet åt mig- givetvis kommer jag betala tillbaka till dem.
Pappsen och jag ska till banken på onsdag och fixa allt :) Det är fortfarande helt ofattbart att jag nu ska utbilda mig till frisör, det känns både roligt och skrämmande. Nu har jag snart bara jobbat och haft det bra i ett år, och helt plötsligt blir jag liksom vuxen. Men det är otroligt spännande. Jag har ett helt nytt liv som väntar på mig. Kommer bli underbart, det är jag säker på! Bo i Stockholm och kunna träffa mina sweethearts när jag vill och umgås med min bror när jag vill! Åh, en dröm alltså!
I augusti blir den sann....woho!

Vad ska jag göra i dag?
Jag vet faktiskt inte. Det är fortfarande ett riktigt tråkigt väder ute, nu regnar det också. Men jag tänkte ta tillfället i akt och städa. Jag har grejer huller om buller. Speciellt alla mina smycken, måste få ordning på dem.
Där har jag ett tips jag ska dela med mig av. Man kan köpa en järnstång eller liknande (en sådan vissa har i köket där man hänger upp krokar så man kan hänga upp de mest användbara köksgrejerna) , köp ett set krokar och sen kan du hänga upp halsband, armband och till och med ringar. Bätre ordning kan man inte få, och det är dessutom dekorativt!
Just nu kan jag tyvärr inte fixa en sådan bra ordning för jag har inte plats i mitt rum, men nu när jag flyttar så är det det första jag göra :)

Nej nu ska jag inte sitta kvar här, måste börja städa!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0