En skål varannan dag är ett måste

Ikväll har varit en lugn kväll. Jag har suttit och ätit fruktsallad i mängder tillsammans med mamma och pappa. Jag är en sådan partytjej numera, haha.
Kan säga att det var otroligt gott med fruktsallad, ska göra en stor skål full med smarrigheter i morgon igen har jag bestämt. Konstigt nog är det lättare för mig att äta frukt om jag blandar massor av olika än att jag tar en banan eller ett äpple. Så hädanefter ska jag börja göra fruktsallad regelbundet, kan behövas lyckönskningar då jag är så dålig på att äta frukt. Men en skål fruktsallad om dagen, åtminstone en skål varannan dag, det är ett måste för mig hädanefter, kom ihåg det :)

Det var inget mer bra på TV efter Magnus Ugglas "var fan är mitt band" så nu ska jag titta på några avsnitt av...gissa, Vänner, surprise! Jag vet att jag är beroende av den serien, men det är ju så roligt! Och ärligt talat, jag har inget bättre för mig. Mamma ligger och läser en bok och pappa, ja han väntar på att hockeyn ska börja kl 23. Så nu ska pappa och jag tävla om vem som ska ha högst ljud, är rädd för att han vinner eftersom ljudet på Tv:n är bra mycket kraftigare än ljudet på min kära lappis. Men jag får väl skratta högt i stället. 

Nu ska jag sluta prata om oväsentliga saker. Jag hoppas att ni alla har en underbar kväll vad ni än gör :)
Ha det så bra!
Pusspuss!/Märta!
                                          Märta och minimärta i famnen- Klara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0