En greken och shopping

Det var mycket trevligt att fika med Thersese. För oss båda blev det en varsin grekensmörgås och en latte till mig. Mycket mumsigt! Sen gick vi runt lite på stan och jag hittade underkläder, wie! BH och trosor, lycklig! Har alltid så otur när det gäller sådant. Köpte även ett par örhängen på Guldfynd, jag ääääälskar örhängen, får inte nog av dem! Sen kikade vi på rean på gina tricot, och där fanns den där ursnygga blåa klänningen med dragkedjor bak och fram till urringning. S var väldigt tight och M var för stor, tror jag ska in på måndag och köpa S. Det kan vara något att ha till KISS?! Försökte hitta någon bild, men det finns ingen tyvärr.

Nu vet ni ju inte hur den ser ut, men vad tror ni om den?
Nu ska jag knalla ner och göra pajdeg, mums! Det ska bli skinka, broccoli och ostpaj till middag med sallad till.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0